måndag 11 januari 2016

Kalas och nystart

Under helgen har det varit fokus på lek i snön (som nu töat bort) och kalas för storasyster som fyller 4 år idag. Igår hade vi vuxenkalas d.v.s. kalas med familjen. Vi bjöd på sockerkakstårta, olika fruk- och nötbollar och överblivna saffransbullar. De balanserade chokladbollarna fick helt klart högst betyg för de tog (tyvärr) slut. På söndag är det dags för barnkalas och jag klurar på vad vi ska bjuda på då. Popcorn och torkad mango blir det definitivt för det står på önskelistan från födelsedagsbarnet.
Vad tycker du är en bra fika/mellis för ett barnkalas?




I övrigt förbereder jag en nystart och flytt av bloggen, ni vet det jag hade på önskelistan för förra året men som inte blev av. Nu är det på gång... så håll utkik här.

Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

  1. Fyra år! Stora tjejen! Och vilken underbar tårta ni gjort - love it!
    Vad spännande med ny blogg. Lycka till! Jag fortsätter att följa dig vart det än blir.
    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie