söndag 11 november 2012

Söndag och Far

Idag är det verkligen söndag. Vi var på fest i går maken och jag och ja, man är ju inte 20 längre... Vuxen och förståndig som jag är så bytte jag vin mot vatten strax innan midnatt, fast den främsta anledningen till det var att jag blev så törstig av allt dansande. :)

Nu blir det kvällsmat med fisksoppa till solsidan (bra med en inspelningsbar box). Åh förresten, GRATTIS alla pappor på Fars dag! Bilden nedan på mina älsklingar är tagen av fantastiska Louise.

Flygande hälsningar /Nellie


9 kommentarer:

  1. Den bilden är helt underbar! Jag fullständigt älskar den!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack, och för din skull blev den FB-premiär för bloggen. :)

      Radera
  3. Men vilken underbar bild! Underbar!!! Louise är fantastiskt duktig, men den där goa lilla tjejen är ju bara så fin!! Och mannen med såklart... ;)

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Jättefin bild!!
    -Ebba

    SvaraRadera
  5. Den är otroligt fin! Vilken skatt att ha en så vacker bild på sin familj! Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie