onsdag 21 maj 2014

Semesterpaus

Imorgon bär det av mot Spanien där det vankas familjesemester i en hel vecka. Vi har absolut ingenting planerat för veckan mer än bad, god mat och härligt umgänge. Det blir en vecka utan tillgång till internet och därmed inte heller sociala medier, email eller bloggar. Hur ska det gå? Skämt å sido, det känns faktiskt lite märklig trots att det samtidigt känns som en skön paus från all input.

Jag är tillbaka om en vecka igen. Då kan jag tänka mig att jag har ett par härliga sommarbilder att bjuda på. Jag hoppas sommarvärmen håller i sig ett tag även här hemma. Vi hörs snart igen!

Kivik strand från förra sommaren
Flygande hälsningar /Nellie

2 kommentarer:

  1. Ha det så rackarns skönt i Spanien!
    Under tiden längtar vi efter fina semesterbilder på bloggen så länge!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt det låter! Njut sås ses vi när ni är tillbaka igen!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie