torsdag 14 augusti 2014

Today's fly high

Det är inte det att jag har saker att skriva om dom det är lite tyst här för tillfället. Nä, jag har snarare haft fullt upp och inte riktigt orkat med att skriva något vettigt. Men nu är vår uteplats som vi jobbat med färdig även om det kommer visa efterdyningar som att städa undan och ställa i ordning igen efter byggtornadon som dragit fram.

Idag tänkte jag introducera en ny grej här som kommer bli återkommande. Inte någon särskild dag eller så utan lite mer sporadiskt när jag känner för det. Jag kommer lista ett par saker som jag är extra glad, stolt eller berörd av, dagens höjdpunkter helt enkelt. Here we go!
  • Gårdagens uppskattade yoga med löpgruppen Coach K Runners är fortfarande med mig och påminner mig om min väg framåt
  • Perfekt mogen avokado till frukostmackan
  • Altanen är färdigbyggd och jag och maken har klarat detta första byggprojekt som vi gör på egen hands helt strålande. Både om man ser på resultatet men även hur vi tog oss dit, tillsammans, utan att bli ovänner en enda gång!
  • Kvällsmaten med premiär för pastasås med hasselnötter var supersmaskig
  • Det blev ännu en gång bekräftat att jag har världens bästa svärföräldrar


Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie