fredag 29 maj 2015

TGIF

Denna veckan är jag extra glad att det är fredag och att hela familjen har två lediga dagar tillsammans. Jag har ju varit lite krasslig i veckan och då tar det på krafterna att vara pedagogisk när storasyster får utbrott och har en helt annan uppfattning om hur saker och ting ska gå till, eller när lillasyster tycker att det verkar onödigt att sova men ändå är trött och frustrerad över att hon inte kommer till ro. Om lakritsrot-teet som jag kokade i början av veckan har hjälp eller inte ver jag inte men jag känner att hostan blir något mindre retsam för varje dag som går. Vad jag däremot vet är att teet blev rätt smaklöst och det hade ingen övertydlig smak av lakrits. Nu tar jag helg och håller tummarna att väderprognoser överdrivit mängden regn som väntar imorgon. Jag kommer nämligen tillbringa morgondagen på Bulltoftafesten för att göra reklam för B.A.B.Y. Runners Team Malmö och bra väder brukar betyda fler besökare.

Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie