måndag 28 januari 2013

Inte som jag tänkt mig

Jaha, då har det gått en fjärdedel av de tolv veckorna som jag satt upp min träningsplan för, dvs tre veckor, och jag kan konstatera att de två första veckorna gick jättebra. Jag skuffade runt lite på träningsdagarna men det gör inget, det viktigaste är att jag får ihop antalet pass och att de är någorlunda utspridda över veckan. Men, sen hände det något. Otäcka herr halsont och fru influensa kom och hälsade på. Var det verkligen nödvändigt?!? Förra veckan blev inte alls som jag tänkt mig. I dag tisdag en vecka senare så är jag fortfarande inte redo att köra något pass, men jag testade att göra några varianter av plankan i ett tabataset och det gick helt ok. Alltid något.

7 kommentarer:

  1. Det var verkligen inte nödvändigt med sådana trista basillusker tycker jag. Bort och sjas med dom - NU!

    Krya-på-dig-kramar!

    SvaraRadera
  2. Det slår nästan aldrig fel, precis när man tycker att man kommit igång, så blir man sjuk eller stukar foten eller nåt sånt.
    Jag har äntligen hittat min träningsform, det är långfärdsskidor... enda kruxet nu är att snön håller på att töa bort och då måste jag hitta på något annat :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  3. Tänk att det nästan alltid händer.....så fort man kommit igång så blir man sjuk... Men se till att blir frisk nu, så är du snart igång igen ska du se!

    Stora KRAMAR!!

    SvaraRadera
  4. Usch vad trist det är när man tycker man är på rätt spår! Jag har precis skrivit in mig på viktväktarna nu ikväll, kan ju inte motionera som andra så jag får försöka skärpa mig med maten. Hoppas jag ska orka bryta dåliga vanor!! Du verkar vara på rätt väg iaf och förhoppningsvis får du vara frisk och komma igång igen! Kramar från blåsiga västkusten!

    SvaraRadera
  5. Det är så frustrerande att vara sjuk när man är inne i träningssvängen. Krya på dig!!! Kram

    SvaraRadera
  6. Samma här i början av året så promenerade jag lååånga promenader med "mördarbackar" sen kom en förkylning och förstörde allt!!! Skit vilken tid det tar att återhämta sig och känna att man man ge järnet igen!
    Tabata app har jag också, kanon att göra samtidigt som lille Noah "leker" jämte!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så irriterande att man blir sjuk just när man är som mest taggad...

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie