tisdag 28 april 2015

3 nya vanor

Nu får det vara nog. Min förkylning är äntligen på väg bort och det är dags att återgå till bra rutiner igen men bra mat och träning. Jag har en tendens att bry mig mindre om vad jag äter när jag inte tränar så det blir liksom dubbelt "dåligt", samtidigt som det blir dubbelt "bra" när jag är igång med träningen. Så nu är det alltså nya tag! Jag har bestämt mig för att börja med 3 saker från och med nu.

 Mina 3 nya vanor

yoga varje dag, det behöver inte vara så pretentiöst, 5 andetag räcker
drick högst 2 koppar kaffe per dag
dra ner på mackorna och ät mer grönsaker

Vilka 3 vanor vill du byta ut? 

Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

  1. Håller verkligen med! När man inte tränar så mycket hänger maten med till det sämre och tvärtom, undrar varför det är så?! Jag vill 1. äta mindre bröd 2. hitta bättre mellanmål 3. träna lite varje dag

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie