fredag 17 april 2015

Träning och hälsa-mässa

Imorgon hålls det en mässa modell mindre (och därmed exklusiv) med temat träning och hälsa på Slagthuset i Malmö. Min plan var att vara där som VIP-bloggare men det återstår att se om förkylningen har gett med sig lite mer imorgon. Den är på övergående, det känner jag men jag blir fortfarande matt av en kort promenad så krafterna är ännu inte tillbaka. Mässan är öppen för alla så har du inget för dig imorgon och befinner dig i Malmötrakten så kan du ju titta förbi. Mer info hittar du här.

Jag har just njutit av min tillfälliga favorit till kvällsfikat; riskaka med avokado. Det är så smarrigt! Det gäller bara att ha en jämn ström av nya avokades så det finns en som är lagom mogen varje dag, och det är ju inte det lättaste. Just avokado har ju en tendens att vara omogna och så plötsligt är de övermogna innan man ens hinner reagera. Favoritriskakorna är Friggs nya sort med chiafrön och havssalt. De finns även i två andra smaker som jag inte provat ännu linfrö och rosmarin och hampafrön och svartpeppar.


Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

  1. Vad glad jag är att jag hittat din blogg! Du kunde vara jag typ :-) , en härlig blandning av träning, familj, nyföding, yoga och livet. Lägger till på Bloglovin`!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie