torsdag 30 april 2015

Nyfunna vänner och en frisör

Det senaste året har jag hittat ett par nya vänner som jag är så himla glad att jag träffat. Tjejer som har drömmar och mål och som gör saker för att ta sig dit. Så inspirerande! En av dem är Tina. Hon är en av det mest envisa och ihärdiga människor jag träffat, på ett positivt sätt. Hon ger sig inte trots motgångar och utmaningar. Och så har hon ett hjärta av guld. Idag var hon till exempel barnvakt till lillasyster när jag var hos frisören. Hur snällt är inte det?!? Tack Tina!

Apropå att klippa sig så har jag hittat en ekofrisör i Lund som jag gillar skarpt. Den är grönsalong-certifierad vilket betyder att både kunderna och frisörerna inte kommer i kontakt med några giftiga ämnen. Det tycker jag är bra! Vill du också hitta en grön salong? Här kan du se vilka som är certifierade.


Flygande hälsningar /Nellie

2 kommentarer:

  1. Vilken superfin bild på dig vännen min! <3
    Många KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  2. Åh tack Nellie för fina ord och att passa lilla bästisen är ju bara kul! Kram!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie