lördag 13 juni 2015

Min sommarlista 2015

De senaste somrarna har vi varit långlediga tillsammans i sex veckor och det har varit helt underbart så det blir en repris även denna sommaren. Det betyder att det kommer finnas mer tid för träning, och så klart umgänge med familjen. Så här ser min sommarlista ut:

Cykla
Det är hög tid att ta testa min cykel på de böljande landsvägarna här omkring. jag har redan spanat in ett par mysiga caféer som jag gärna vill pausa på.

Springa
Jag vill jag ta mig ut på lite längre turer i skogen, både på vandring och löpning. Just nu drömmer jag av någon anledning om ultralöpning i vackert landskap. 

Yoga
Jag vill så gärna komma in i en daglig yogarutin men hur jag än försökt så har jag inte hittat något som fungerar. Under semestern när det inte behöver lämnas på förskolan så finns det nog bättre möjligheter att lyckas få in en rutin. Jag känner att min kropp längtar efter mer yoga.

Utflykter
Redan förra sommaren pratade vi om två utflyktsmål som vi inte kom iväg på. Kanske kan det bli av denna sommaren. Tosselilla sommarland och Skånes djurpark är det som gäller. Sen hoppas jag på en hel del stranddagar också.

Vad ser du fram emot denna sommaren?

Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

  1. Något speciellt lopp du har i åtanke?
    Jag kan rekommendera LidingöUltra och Sörmlands UltraMaraton!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie