söndag 23 februari 2014

Your next move

Vilken boost! Var ska jag börja? Dagen har varit super och jag är full av inspiration! Den härliga kvartett som håller på att starta upp yournextmove har verkligen kommit på en sjukt bra grej och jag känner att jag vill vara med! Det främsta insikten idag är att jag vill ta mitt instruerande till nästa steg och själv utbilda nya instruktörer. Varför har jag inte tänkt på det innan?!? Detta vill jag absolut spinna vidare på. Stay tuned...

Jag har just landat på Sturup och ser fram emot att komma hem till familjen även om de förmodligen redan sover när jag kommer hem. Jag känner mig mer död än levande och hoppas på en snabb "leverans" av väskan som jag tvingades checka in och en smidig bilfärd hem. 


Flygande hälsningar /Nellie

2 kommentarer:

  1. Gud vilken bra ide! Ser framemot att få höra fortsättningen på det här!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det får nog bli en lunch i veckan så du får berätta mer! :)
    Kramis!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie