tisdag 29 april 2014

Fina böcker!

Idag hämtade jag ut ännu en födelsedagspresent som kommit med posten. Det var ett gäng böcker som jag tittat på ett tag men varit för snål för att köpa. Nu är de alltså mina! :) Om man tittar i min bokhylla så är det rätt tydligt vad jag är intresserad av; yoga, träning, mat och populärpsykologi.


Det här är mina första tankar om böckerna:

Hello green av Josefin Jäger
Informativ, tydlig och massor av bra recept

Smarta sötsaker av Ulrika Hoffer
Ett bra intro och en uppsjö av spännande godsaker

Yoga en kvart om dagen av Ulrika Norberg
Bra info om yoga och tydliga beskrivningar av positionerna

Yoga för barn av Anna Arnesson
Inte så imponerad av illustrationerna, ser fram emot att lyssna på CD-skivan

Min pappa är en kringla av Baron Baptiste
Mysiga illustrationer men jag vet inte riktigt hur jag ska använda boken

Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie