söndag 6 april 2014

Jävligt jobbig april

Jag har ju haft lite svårt att komma igång med träningen efter vinterns alla sjukdomar men nu är jag på G igen! Jag har antagit Saras utmaning att träna 30 pass i april. #jävligtjobbigt kallar hon den. Gå med i Saras FB-grupp vägen till toppform du med! Veckans schema fick ett nytt utseende redan på onsdagen då jag vikarierade med ett step-up pass (jo, sådana pass finns fortfarande, fast det skulle egentligen ha varit Bodystep) istället för att yoga. Resten av veckan har jag stapplat fram med spända vader. Torsdagens yoga blev inte så värst lång, men det blev något i alla fall. Och simningen i fredags gick över förväntan. Det kanske börjar släppa snart?! Idag står det löpning på schemat och jag och maken ska snart ge oss ut på en runda tillsammans medan lill-tjejen vilar middag hos farmor och farfar.

Jävligt jobbig april vecka 1

Tisd  1/4   B.A.B.Y-löpning
Onsd 2/4   step
Torsd 3/4  yoga
Fred 4/4   simning
Lörd 5/4   yoga
Sönd 6/4   joggingrunda


Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

  1. Ja rackarns vilken jädra jobbig aprilmånad! Och så sjukdomar på det...
    Fy för den lede. Hoppas att hon snart är bättre.

    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie