lördag 19 december 2015

Tid för yoga

Denna veckan har jag yogat flera gånger för min egen skull. Det var verkligen efterlängtat och behövligt! Det är julschema där jag leder yogapass och det betyder att jag har betydligt färre klasser än vanligt. Jag har gått på två klasser på Gerdahallen (där jag leder yogapass) och så har jag yogat hemma, antingen med Yogobe eller efter eget huvud. När jag går på klasser så njuter jag av att bli guidad av mina yogakollegor och samtidigt blir jag inspirerad i nya flöden och klassupplägg. När jag yogar hemma med Yogobe blir det kortare klasser och då utforskar jag gärna olika yogaformer och nya yogalärare. Vill du också testa yogobe? Just nu får du 14 dagar gratis. Det är ett perfekt tillfälle såhär i stundande julhelg! Att yoga är en riktgt bra investering i dig själv och din hälsa. Jag kan se så otroligt många bra saker i mitt liv som yogan hjälp mig utveckla. Detta är några exempel på vad yogan gör för mig:

Tränar mitt tålamod (vem behöver inte det?)
Ger mig styrka och mod att göra det jag drömmer om
Hjälper mig se saker som de är
Utvecklar min förmåga att acceptera läget
Gör mig till en bättre medmänniska


Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie