lördag 8 augusti 2015

Sommardagar i Blekinge

I början av veckan åkte vi till Karlskrona och hälsade på mina släktingar, min faster och kusinerna. Eftersom vi träffas så sällan så bestämde vi oss för att sova över så vi skulle få lite mer tid tillsammans, även efter att barnen somnat. Det var riktigt bra tänkt för vi fick verkligen tid att prata om både drömmar och framtidsplaner och vi avhandlade en hel del i jacuzzin under en stjärnklar himmel. Dag två fick vi äntligen se sommarhuset som min faster och hennes man köpt för ett tag sedan. Huset låg som på ett vykort precis vid en sjö och även om det var hur fint som helst såhär i sommartid så föreställde jag mig hur vackert det kommer vara där till hösten. Jag ser framför mig att strosa i skogen med ylletröja och gummistövlar och att sitta framför brasan och njuta av trädens vackra färger mot sjöns blanka vatten.




Vi badade och fikade om vart annat och plötsligt var det dags att ge sig av hemåt, efter två riktigt härliga dagar i underbara Blekinge.


Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie