måndag 3 augusti 2015

Yoga i Maglehem

Semesterdagarna rullar på och idag börjar vi vår sista vecka innan maken ska jobba ett par veckor för att sen vara föräldraledig, vilket betyder att jag ska börja jobba igen (fast först ska vi ha ett par extra veckor semester).

De senaste dagarna har vi hängt med makens familj i Brösarp, i en stuga mitt i skogen, och på stranden såklart. Nej, det var inte klassiskt strandväder men vad gör väl det?!? En kan fortfarande gräva i sanden, springa i strandkanten och äta glass. 


Turligt nog sammanföll denna Österlenutflykt med en liten yogafestival som jag skulle leda pass på. Så på lördagen efter lunch så blev jag skjutsad till en glänta i närheten av Maglehem där NoW-yogafestivalen skulle gå av stapeln. 
Efter ett tag kom min kära vän Emma och gjorde mig sällskap. Vi tog en paus från gläntan och körde ner till havet och stranden där resten av fam Rolf höll till. Efter en promenad längs med havet och en tur till stugan för att hämta högtalare så var vi på plats i yoga-gläntan igen. Jag roddade med min musik inför den klass jag skulle leda och Emma chillade i gräset.


Allså detta pass, det var så kul att leda dessa modiga och öppna yogis genom kraftfulla flöden. Detta vill jag göra mer av. Mycket mer!

Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie