tisdag 18 augusti 2015

Today's fly high

Jag vet, det var länge sedan jag hyllade de bästa sakerna med dagen. Det är inte för att det inte funnits bra saker att skriva om, jag har helt enkelt inte tänkt på det bara. Idag har varit en riktigt bra dag, och följande saker har varit dagens höjdpunkter:

1. Yoga innan frukost (dock med tjurig storasyster som publik)
2. Mycket bra möte med en vän jag planerar ett projekt tillsammans med
3. Trevlig eftermiddag på utebadet, trots blåsten
4. Grillade lammfärsburgare till kvällsmat (behöver jag säga mer...?)
5. Barnen somnade gott
6. Fixat saker på att-göra-listan
7. Druckit en kopp gott te till kvällmackan
8. Klockan är innan 23 och jag är redo för bädden


Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie