onsdag 26 augusti 2015

Yoga varje dag

1. Hur går det med yogan?
Jo tack, det går bra. Förra veckan höll jag mig till min plan, och inte nog med det, jag har fortsatt med en kortare sekvens varje dag.

2. Vad är hemligheten med att skaffa sig en yogarutin?
Förutom att bestämma sig, och planera in tid för det, så gäller det att börja smått. Ta några minuter varje dag, antingen på morgonen eller på kvällen. Gör det lätt för dig.

3. Hur får jag yogarutinen att hålla?
Gör inte avsteg från den dagliga yogapraktiken. Prioritera minst ett par minuter för yogan, oavsett hur stressig dagen är (det är speciellt de dagarna du behöver yoga). Ett par minuter är du värd, varje dag!

4. Vad gör jag om jag tappar bort yogan?
Börja igen. Se svar på fråga 2.

5. Något du undrar över?
Ja, hur gör ni andra när ni vill skapa nya rutiner?

Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie