söndag 7 oktober 2012

Hemmapiff

Idag har det varit en bra dag, och det känns som om den har varit lång, på ett bra sätt alltså. I förmiddags var jag på loppis i Kyrkhedding, ärligt talat hade jag inte så stors förhoppningar men jag kom hem med två stora kassar samt en superfin gammal trasmatta. Jag fyndade en hel del saker i koppar och mässing så i under eftermiddagen har jag och Häxan kopparputs fixat till fynden. Vilken skillnad det blev!!! Det kommer efterbilder eftersom jag placerar ut de fina sakerna här hemma. Så länge bjuder jag på lite annat piff jag fått till under veckan.


Flygande hälsningar /Nellie

5 kommentarer:

  1. Åh! de där höstblommorna är så fina.. har inte namnet på dem just nu. Men gillar massor.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är de vackra, så fina dova färger. Succulenter heter dom tror jag. Lättskötta är de också, det passar mig utmärkt. :)

      Radera
  2. Finfina grejer!
    Ser framemot att få se dina loppisfynd!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fin blogg du har här! Och suckulenter, jag älskar sådana. Så sugen jag blev när jag såg dina. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är riktigt kul att blogga nu när jag kan skriva om precis vad som faller mig in. :)

      Radera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie