lördag 6 oktober 2012

Motivation

Idag blev det faktiskt av, en liten löpprunda alltså. Så himla skönt var det och jag kände mig stark! Det måste varit den härliga skogsluften som hjälpte till. Tyvärr hängde mitt ena ben inte riktigt med på löpningen så jag fick dra ner på tempot och till och med gå sista biten hem, jag vill ju inte riskera att skada mig. Tack Jennica för inspirationen och för att du ställde frågan om det blivit någon träning idag. Tänk att det plötsligt kan vara ombytta roller, tidigare har det snarare varit jag som peppat och inspirerat Jennica vad gäller träning men nu när hon är på G och så himla diciplinerad så är det faktiskt tvärt om, och det är nu jag som letar ursäkter till att skjuta upp träningen. :)

Nu känner jag i alla fall motivationen komma tillbaka och jag har bestämt mig för att beställa en kalender (alltså en sån gammaldags i papper) för nästa år som ska vara vigd åt min träning. Det blir från Personlig almanacka i vanlig ordning. Kan varmt rekommendera deras kalendrar.

Så med dessa ord önskar jag en trevlig lördagkväll!


Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

  1. Superbra Nellie!! Vad bra att du kom ut! Jag vet ju själv hur himla svårt det är att ta sig ut när man inte riktigt känner den där motivationen. Men när man väl börjar så....och det var verkligen skönt ute idag.

    Bra också att du lyssnar på kroppen, ingen vits med att ta i för mycket i början. Då bara skadar man sig, och då är det liksom kört igen...

    Stor KRAM!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie