tisdag 16 oktober 2012

Titta en brunett!

Jag hade ju glömt bort att Tittilina hade blivit brunett, så det var kanske tur att hon kände igen mig. Therése, det är kanske dags att uppdatera din profilbild? :) En riktigt mysig fika blev det på underbara Märtas, men tiden gick ju så snabbt, fast det är klart vi laborerade ju med tre barn i varierande åldrar under tiden. Det får allt bli en uppföljare! Slättarps gård blir vårt nästa utflyktsmål, det ser jag fram emot. Tänk att man kan hitta nya vänskaper på helt nya sätt nu för tiden. Jag gillar det!

Bild: Pinterest

Flygande hälsningar /Nellie

6 kommentarer:

  1. Okej, jag kanske måste fixa en bild där jag har mörkt uppsatt hår (som jag brukar ha) istället för den med blont nedsläppt :-) Jag har hört fler som säger att det inte stämmer riktigt överens.
    Åter igen tusen tack för en trevlig dag. Ser framemot vår nästa date på Slättarps!
    Köpte du förresten dom där muggarna du var sugen på igår?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, Slättarps. Där är så fint.
    Ni får gilla Märtas på FB, det är jag som tar bilderna åt dem där... :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att ni träffades! Det är ju så roligt, precis som du skriver Nellie, att man kan hitta nya vänner genom sin blogg!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja men visst är det kul när man träffas i verkligheten och man dessutom delar samma intresse.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  5. Vad roligt det är när man hittar nya vänner i vuxen ålder. Kul att ni har hittat varann!
    Jag började prata med en tjej i löparspåret en regning runda för tre fyra år sedan, vi är goa vänner än idag :)

    Kram och trevlig helg!
    Linda

    Ps. Hoppas du får lite tid att rulla ut mattan i helgen.

    SvaraRadera
  6. Så häftigt! Två av mina egna kompisar har hittat varandra.

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie