söndag 14 oktober 2012

Reflektioner och äpplen

Denna veckan har bjudit på både det ena och andra, både bra och mindre trevliga saker....

Träningen har äntligen tagit fart, det blev hela 3 löppass (eller ja, jogg + gång kanske stämmer bättre). Skönt!

Hemma börjar ovanvåningen bli klar, så när som på lite tavlor ch mattor. Nästa vecka ska jag ta mig an källaren/bottenplan (bor i souterränghus), först ut är pysselrummet. Tänk att jag äntligen har ett helt rum bara till mina pysselsaker!

Föräldrarledigheten börjar lida mot sitt slut (tre veckor kvar) och tyvärr sker det saker på jobbet som jag inte direkt är glad över. Hade helst bara velat njuta av mina sista veckor hemma med lill-tjejen men nu funderar jag i stället mycket på vad som kommer hända på jobbet. Inte kul alls faktiskt.

Två plus och ett minus blir i alla fall plus i slutändan! Nej, om jag kanske skulle göra lite äppelmos av de fina äpplena vi fått? Då blir det ju ett plus till. :)


Flygande hälsningar /Nellie

2 kommentarer:

  1. Duktiga du som varit ute och sprungit tre gånger! Heja, heja!
    Vilken härlig bild på äpplena dina. Å mums så mycket gott man kan göra med sådana!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra tänkt! Mest plus!! Kanonbra att ha fått till tre löppass! Stor KRAM!!!!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie