onsdag 24 oktober 2012

Vårt hem - Majas rum

Idag blev det inte mycket till träning, var helt slut efter en trevlig men intensiv förmiddag med några tjejkompisar. Vi är 6 stycken (i ett gäng på 8 st) som är hemma med bebisar i varierande åldrar. Riktigt mysigt med som sagt rätt intensivt när vi ses med alla barnen. :) Jag joggade dock till affären (ca 1,5 km), handlade och gick sen hem, det är ju alltid nåt i alla fall.

Idag blir det en tidig kväll. Tur att jag har lite bilder på Majas rum på lager. Jag fyndade en superfin fotölj på Vindåkra gård förra veckan men den passade inte i vardagsrummet. I Majas rum däremot passade den perfekt! Vad säger du Caroline, fin fotölj eller hur? Den ärva trasmattan är en av mina favoriter i huset. så fina färger. :)



Flygande hälsningar /Nellie

3 kommentarer:

  1. Superfin stol! Enkel och praktisk, I like :) Men vindkraft? Har de öppnat igen? Kursade inte dom?

    SvaraRadera
  2. Så fint Maja har fått det! Ska bli så kul att komma och hälsa på snart.
    KRAM!!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie