torsdag 19 december 2013

Det lackar mot jul

Efter sjukdom med oroliga nätter som följd så har det inte blivit någon träning för min del på hela veckan. Jag tycker redan att det känns stelt i ryggen. I kväll har vi dragit fram med dammsugaren och dammtrasan och fixat inför  den stundande julen, det är ju lite aktivitet i alla fall. Ena granen är på plats och den andra granen klär vi tillsammans med våra gäster till helgen.

I kväll sover lill-tjejen hos farmor och farfar och jag ska ta till vara på denna natt med ostörd sömn så i kväll blir det inte mer från mig än så här. I morgon väntar sista dagen på jobbet (läs hemmakontoret) innan julens långa ledighet börjar.


Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie