söndag 7 december 2014

Några nya favoritbloggar

Jag har nyligen hittat ett par nya bloggar som jag verkligen gillar och jag tänker att ni som kollar in här säkert också kommer gilla dem.

Emmi skriver om drömmar och upplevelser av olika slag, och så tar hon superfina bilder.

Jag gillar verkligen Elins innerliga texter och hur hon delar med sig av sina reflektioner i livet.

Veronica är tjejen som vågar. Hon tar sina drömmar på allvar och gör något, och det funkar. 

Hoppas ni har en bra andra advent! Nu ska jag träna ett kort pass styrka i källaren. Sen ska jag duscha och ha lite hemma-SPA (med dessa produkter) för att sedan kura upp mig i soffan med en kopp te och läsa ett gäng tidningar. Visst låter det som en bra avslutning på helgen!?!

Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie