torsdag 11 december 2014

Tar det lugnt

Efter lill-tjejens kräksjuka och därmed rätt stökiga nätter så har jag intagit soffläge och kollar på Ernst som julpyntar och donar. Det ser väldigt mysigt ut men jag känner mig fortfarande rätt nöjd med att stjärnor och adventsljusstakar lyser fint i ett par fönster. Det räcker så för tillfället. I morgon är det däremot dags för det stora lussebaket med min mamma. När jag tänker efter är det den enda jultradition som jag håller fast vid och som jag verkligen inte vill vara utan. Jag hoppas att saffranskryddlagen som jag förberett ska ge riktigt smakrika lussebullar.

Jag har förstått att det varit strul med att lämna kommentarer här på bloggen vilket såklart är extra tråkigt när det är tävling på gång. Kolla gärna här så ditt tävlingsbidrag kommit med. Om det inte har det så hoppas jag att du minns vad du skrev och skickar det i ett mail till mig istället.

Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie