onsdag 14 oktober 2015

Selfies

I vår kamerarulle (eller det heter kanske minneskort nu för tiden) är jag sällan med på bild. Inte för att jag ogillar det utan för att det oftast är jag som håller i kameran. Men i helgen fick jag ett infall och satte jag kameran i händerna på maken och tryckte upp mig själv mot ett staket. Vad gör man inte för en neutral bakgrund? Hur blev bilderna då. Jo då, helt ok, efter lite redigering. Fast jag verkar göra mig bäst i svart-vitt. Eller så var det den chock-rosa tröjan som var lite för chockartad? Bra tänkt Nellie. Nästa gång ska jag se till att ha något mindre iögonenfallande på mig.

Vill ni hjälpa mig med vilken bild som är bäst? Rösta på den bild du gillar mest (numret står ovanför respektive bild)? Nu dröjer det nog minst ett halvår innan det blir fler selfies här... :)


Bild 1

Bild 2

Flygande hälsningar /Nellie

2 kommentarer:

  1. Hallå omöjligt att välja med ett sådant vackert motiv men om jag måste säger jag nr 2. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tina! Jag gillar andra bilden bättre också. :)

      Radera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie