onsdag 28 oktober 2015

Skogspromenad

Det är något visst med soliga höstdagar. I söndags när vintertiden tog ut sin rätt och lillasyster var helt ur synk med dagvilan tog jag en promenad i skogen. Först rullade jag vagnen frenetiskt fram och tillbaka på gatan utanför huset för att hon skulle somna men till slut gav jag upp och promenerade mot skogen istället. På vägen träffade jag maken och storasyster som var ute på cykelpromenad. De parkerade cykeln en bit in i skogen och så lekte vi pirater på skogsäventyr. Lillasyster somnade när vagnen skumpat ett tag på skogsstigarna. Ett klassiskt vinnande sövabebis-koncept. Skumpet alltså. Jag hoppas det blir fler fina höstdagar i skogen innan vintern slår till, om den gör det.  






Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie