onsdag 7 oktober 2015

Yogatider

Det finns många fördelar med hösten, ja förutom att det är kallt och blåsigt då, det ser jag mer som ett stort minus. Förutom det uppenbara med vackra färger på träden och sval och krispig luft så är det också den tiden på året då jag yogar mest. Jag gillar nämligen att yoga när det är mörkt och ruggigt ute. Efter ett yogapass känner mig varm inombords och det känns helt naturligt att dricka en kopp te och krypa upp i soffan. Jag vill dock poängtera att det inte behöver vara något långt och avancerat pass. Ibland blir det bara en stunds meditation, oftast efter en lång varm dusch. Då finns ju värmen reda inombords.

Vad gillar du att göra på hösten?


Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie