måndag 11 februari 2013

5 snabba från Anna

Jag gillar alla dessa awards som florerar! Jag har hittat en hel del nya bloggar på detta sätt och jag tror minsann att det har kommit en del nya läsare hit också. :) Kul!

Jag blir så himla glad när någon väljer att ge en present till mig i form av uppmärksamhet och uppskattning. Tack Anna för att du vill ge mig en stund i bloggljuset! Och tack för att du skriver från hjärtat och delar med dig av dina tankar om livet. Det är en fröjd att läsa din blogg!

Dessa frågor vill Anna att jag ska svara på:

Så blir jag när jag är kär?
Entusiastisk och förväntansfull och såklart nervörs och pirrig

Vad jag tycker om att äta till frukost?
Öresundsfil och himmagjord müsli

Bästa låt alla kategorier?
Detta är en klurig en, med det får nog bli "Save tonight" med Eagel Eye Cherry

Om jag fick vara Reinfeldt för en dag så skulle jag….?
Klippa mig och skaffa mig ett jobb?! Fast han har ju inget hår...
Nä, seriöst, jag vet faktiskt inte.

Såhär många skor har jag i min garderob?
Herrgud, måste jag räkna alla? Vänta lite...
Asså, jag har ju massa olika skor, för olika ändamål, menar du alla alla?
I så fall:
Tränings- och vandringsskor 10 st
Reseskor (lättvikt) 2 st
Vinterskor 2 st
Stövlar 3 st
Sommarskor 9 st
Sandaler 5 st
Finskor 6 st
Utklädningsskor 4 st
Vardagsskor och övrigt 5 st
Oj, det blir ju en hel del skor! 46 par, det är ju inte klokt om man tänker efter.
Tack för denna insikten Anna.
Nu har jag dock inte räknat med pjäxor och inlines.... :)
Tur att detta var sista frågan.


Nu kommer jag bryta mot reglerna lite. Jag gör en cliffhanger och presenterar de bloggar som awarden går vidare till och vilka frågor de ska svara på först i morgon.

Nya skor till våren kanske? Finns här.


Flygande hälsningar /Nellie




3 kommentarer:

  1. Grattis! Så kul att få veta lite mer om dig... Oj ja när du rabblar upp alla dina skor så får jag nog säga att jag ligger inte långt efter för alla är ju till olika syften!
    Jag laddade ner Nike appen, har inte kollat närmre! Tabata har jag och gör plankan-svettigt!
    Jillian laddade jag ner för några år sen, använder den i perioder, men jag gillar den för den ger träning för hela kroppen på bara 25 min! 30 days Shred heter den!
    Japp vi sydde två ugglor, eller ja det ska likna ugglor *ler
    Vi hade svårt att få nr 2, det var ett kämpande!

    Godnatt och kram
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Om det kniper i kassan någon gång kan du öppna skoaffär med den samlingen:-) Håller med Villa Ell, roligt att få veta lite mer om dig! Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. En jädra massa skor! Tack för att du ville svara!!! Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie