lördag 23 februari 2013

Bottennapp och lätta skor

Igår fredag tillhör definitivt en av de dagar som jag utan tvekan klarat mig utan, en riktig bottendag var det. I morse hade kroppen något mer energi men den stora vändningen kom mellan kl 10 och 11. Cirkelträning, denna gång som deltagare istället för instruktör. Tänk vilken skillnad en timme kan göra! Träning, ja det är verkligen något som höjder humöret, energin likaså, trots att kroppen var fysiskt trött. Och mina nya skor, lättviktarna, de är underbara. Nike kan sina skor, det måste jag säga.

Eftermiddagen spenderade jag på ett fik med en underbar vän. Hon förstår mig, vi förstår varandra, och inget är för pinsamt att prata om. Jag är så tacksam för det.

Nu är det dags att runda av kvällen. Vi har ätit middag, druckit ett glas vin och prata om väsentligheter. Och kollat på TV. Hoppas ni har haft en skön lördag!

Flygande hälsningar /Nellie

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att du fick en bra dag igår!
    Sköt om dig, vi ses i morgon.
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja vissa dagar vill man bara stryka!!!
    Sådana vänner är fina, dom ska man hålla hårt i, jag har en sådan speciell vän och henne har jag kedjat fast hihi..
    Låter som lördagen avslutades gott, hoppas du får en bra start på veckan :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att din dag vände. Träning och en riktigt god vän kan nog vända den västa dag!

    SvaraRadera
  4. Vänner alltså. Så fint att ni har varandra. Kram

    SvaraRadera
  5. Träning och fina vänner, det får en att må så bra!
    Kram på dig! /Jennifer

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie