fredag 5 april 2013

Sköna fredag

Från och med april är jag ledig på fredagar eftersom jag har gått ner till 75%. Detta är alltså första fredagen jag är hemma med familjen, så underbart skönt. Nu är det i och för sig bara jag och maken hemma eftersom lilltjejen sovit över hos mormor men det är inte dumt det heller!

Nu sitter vi och äter en god frukost med lyxkaffe, surdegssmörgås och scrambelled eggs. Mumsfillibabba!

Efter ett besök hos sjukgymnasten (ryggen och nacken är mycket bättre) så blir det lunch med mamma (när lilltjejen sover) och sen en tjejeftermiddag i Lund, på lekplatsen skulle jag tro. Sen är det helg! :)

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att vara ledig på fredagar! Själv är jag på jobbet idag, en dag då alla suktar efter att gå hem tidigare och själv känner jag att jag kan nog allt klara mig en dag här :) ja det är ju skönt att få blanda hemma-livet-mamma-ledigheten med att jobba
    Ha en skön fredag
    Kram
    Sandra

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie