tisdag 30 april 2013

Träningsglädje talks

Jag har hittat en riktigt bra pod! Efter att ha lyssnat på Hanna & Amandas tjatter i hopp om att förstå vad det är som är så bra med deras pod så är jag nu väldigt glad att jag hittat Saras podcasts Träningsglädje talks som jag gillar på riktigt, med en gång, utan att jag behöver försöka! Hon tar upp spännande och lite kontroversiella frågor som känns både träffande och intressanta. Jag delar dessutom mycket av det hon säger och tycker att hon har en så härlig och sund inställning till träning och hälsa, ja faktiskt livet i allmänhet.

Lyssna du med! Jag kan även rekommendera hennes blogg Träningsglädje (som hon haft sedan urminnes tider men som jag upptäckt ganska nyligen).

Lägg till bildtext

Flygande hälsningar /Nellie

4 kommentarer:

  1. Jag tycker också det är viktigt med en sund och förnuftig inställning till träning och hälsa...
    Man måste få leva gott... God mat, gott att dricka, ja tom sötsaker i lagom doser är sunt för mig iaf...
    Hoppas du haft en härlig ledighet!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Åh, då ska jag ta och lyssna på "podden" och läsa hennes blogg. Du kommer alltid med så bra tips, tack för det!

    Må gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. tusen tack bästa du för att du lyssnar och gillar och dessutom sprider! ha en världsbäst dag och du, bra sprunget i Mölle!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie