tisdag 14 maj 2013

Naturbilder

Jag gillar att fotografera och mest av allt gillar jag att ta naturbilder. Barn är också roligt att fotografera men naturbilder är lite mer tacksamma för oss för mig som hobbyfotograf. Idag blir det ett bildsvep med naturbilder från denna våren, som kom trots allt, sent om sido.

Vitsippor i Dalby Söderskog
Bladen tittar äntligen fram
Magnolia i vår trädgård
Bäcken i Körsbärsdalen 
Vackra körsbärsträd
Körsbärsdalen
Lill-tjejen gillar naturen
Flygande hälsningar /Nellie

6 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju jätteroligt att fotografera, särskilt när man har en liten blogg att lägga upp dem på. Men man skulle ha mer tid till att fördjupa sig i det hela.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Superfina bilder! Och vad bra att du lagt upp dem i större storlek, mycket bättre så! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder Nellie! Och så söt hon är er fina tjej. Kram

    SvaraRadera
  5. Härliga vårbilder, ja nu är det underbart ute... Nästan så att våren kom att bli min favorit årstid efter dessa långa vintermånaderna...
    Annars gillar jag hösten...

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  6. Vackert! Vår bästa tid är nu....
    Och den där lilla söta snäckan längst ner då.... Jag smälter.
    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie