söndag 26 maj 2013

Söndagsfix

Denna söndag och Mors dag hade jag en behövlig sovmorgon. Förra veckan var intensiv jobbmässigt och kvällarna blev på tok för sena. Även om helgen gått snabbt så känner jag mig någorlunda återhämtad. Lördagens pass på gymmet (leder yoga + cirkelträning) gick mycket bra. Det är verkligen en härlig start på dagen! Idag blev det en skön joggingtur i regnet och jag känner mig nu laddad inför en ny jobbvecka.

Grattis alla mammor på Mors dag, ni är grymma!

En solig dag i skogen.
Flygande hälsningar /Nellie

4 kommentarer:

  1. Jag behövede höra det där med att jag är grym. Jag har mest känt mig som en ynklig tjatkärring.

    Gillar din bild. mmmmmm!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det kan vara riktigt härligt att springa i regn. Jag vilar mig i form för tillfället. Har hosta och är lite feg när det kommer till träning och inte vara hundra. Kram

    SvaraRadera
  3. Så skönt att få sovmorgon :)
    Hoppas du hade en trevlig morsdag

    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie