onsdag 9 oktober 2013

5 dagar

Jag har hakat på Hannas utmaning via Sara som går ut på att träna 5 dagar i veckan under Oktober. Ni kommer väl ihåg Sara som jag hade vårens yogaevent och yogautmaning med? Sara bor för övrigt i Singapore nu och njuter av ljummen sommarvärme året om. Även om jag gillar hösten och vintern så ser det underbart ut. Jag tänker förlänga utmaningen och träna 5 dagar i veckan fram till jul! Vem hänger på?


Ni som är uppmärksamma har sett att jag har veckans uppslag till höger. I den planerar jag min vecka i stora drag. Spana in vad som är på gång denna veckan! För att komma upp i 5 träningsdagar så har jag lagt till ett par yogapass. Egentligen behövde jag bara en dag till men jag känner att jag har ett behov att yoga och har därför bestämt mig för att träna det två gånger i veckan, utöver det egna passet jag leder.

Egentligen skulle jag ha kört lätt löpning och yoga idag men jag bestämde mig för att fokusera på yogan eftersom jag känner mig lite krasslig i halsen. Jag använde Petras erbjudande och fick då 30 dagars gratis medlemskap hos Yogobe. Ange petrapod så kan du också testa!

Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

  1. Även att jag gillar alla våra årstider så skulle det ju inte vara fel att få vara i Singapore lite ;).

    Fem dagar i veckan är så jag tränar, minst :). Men jag skulle behöva få in lite yoga också, jag har tyvärr helt kommit av mig med det.

    Superfin bild! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie