lördag 12 oktober 2013

Höstvindar

Det var länge sedan vi hade så mycket vind i Skåne men har det blåst riktigt ordentlig. Det slog mig att jag tänkte att det var länge sedan jag och mina kitesurfingprylar umgicks. Inte för att jag hade velat ge mig ut i dessa stormiga vindar men ändå. Jag undrar om det är en era som tagit slut eller om jag (och maken) bara tagit en paus? Sen kom jag på att det är ju bara jag själv som vet svaret på den frågan. Nog blir jag lite sugen på att damma av våtdräkten och dra ner till havet för en åktur, eller ja, inte just nu, och frågan är hur mycket åktur det hade blivit. Jag inser att jag nog behöver fräscha upp mina kunskaper innan jag ger mig ut igen, men jag hoppas att det är som att cykla, att det sitter i ryggraden.

Fotograf Louise Dock
www.ogonblickavlouise

Flygande hälsningar /Nellie

6 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Häftigt med surfing, det har jag aldrig testat, men när det gäller vattenaktiviteter så är jag faktiskt riktigt mesig.
    Önskar dig en skön söndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Häftigt! Gillar bilden väldigt mycket. Ha en fin kväll. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Häftigt med surfing. Min pappa surfade mycket när jag var liten, men inget som jag provat själv. Men tycker det ser riktigt coolt ut.

    SvaraRadera
  4. Ni är så fina på denna bilden!! Ja...annars också såklart! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar bild!!! Självklart ni ska ut på vågorna igen!!!

    SvaraRadera
  6. Den "gamla" bilden ;)

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie