fredag 7 mars 2014

Fredagsmys

Idag har jag varit på jobbet igen, det var ok. Jag avslutade den korta arbetsdagen med crawl. Det gick förvånansvärt bra, med tanke på min fysiska status. Förmodligen beror det på att jag inte försökte så himla mycket utan jag slappnade av istället för att pressa mig fram i vattnet. Det kanske är ett vinnande koncept?

I kväll har vi förberett mat inför helgens besök. Alltid skönt att ligga steget före även om det kändes lite trögt att komma igång. Men som det mesta så känns det bra när det är gjort. I morgon bär det av till Gerdahallen tidigt på morgonen för en hel dags träningsinspiration. Just nu är jag väldigt glad att jag bokade in mig på många yogapass.


Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie