söndag 23 november 2014

Maria Åkerberg

Vissa saker går likson runt i cirklar, eller kanske snarare perioder. Så är det för mig med rätt mycket. Maträtter, vanor, träning, prioriteringar etc. Jag är en periodare helt enkelt. När jag gick över till naturliga hudvårdsprodukter för nästan fyra år sedan var mitt badrumsskåp fullt av Maria Åkerbergs produkter. Sedan började jag successivt prova andra märken, varför vet jag faktiskt inte, jag ville väl se vad det fanns för alternativ antar jag. Men så nu när det började bli dags att fylla på förrådet så var jag tillbaka på Maria Åkerberg produkter igen. Från början tyckte jag att de var lite för dyra, antagligen eftersom jag då jämförde med "vanliga" hudvårdsprodukter, men nu när jag testat en massa andra så inser jag att de är väldigt prisvärda. Nu ska det bli lite mer spakänsla här hemma!



Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie