torsdag 26 september 2013

Att ha flow

Tordagarna blir sena eftersom jag kommer hem från crawlkursen först vid 21.30. I normala fall brukar jag bara äta något lätt och drick en kopp te men idag hade vi en högrevsgryta på G som jag gärna ville smaka. Det var inte riktigt så enkelt att göra den som receptet lovade men det blev riktigt gott.

Idag har jag haft bra flyt, både på jobbet och i bassängen. Jag har klarat av veckans planerade arbetsuppgifter trots ett ganska tight tidsschema så i morgon ska jag bara göra lite finlir. Härligt! Det känns som om det lossnade på simningen idag och jag lyckades komma in i en bra rytm med andningen och fick därmed inte andnöd fullt lika ofta. Det tar sim minsann!

Jag hoppas på en solig dag i morgon, det ger så mycket energi. Man får passa på att komma ut i dagsljus när man kan redan nu för att ladda inför den mörka tiden på året. Jag planerar en kort löprunda vid lunchtid, eller kanske en rask promenad. Jag får se i morgon vad kroppen verkar upplagd för.

Dalby Söderskog i vårsol 2013.
Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

  1. Härligt när det flyter på!!!
    Ja här suger vi i oss höst em... Det är ju så härligt ute!

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie