tisdag 24 september 2013

Tina inspirerar

Det finns människor som verkligen kan inspirera och Tina är definitivt en av dem. Hon har gjort en hejdundrande resa från 117 kilos sockerjunkie till träningsfantast. För mig är det inte själva viktnedgången som imponerar mest, det är det sätt som Tina tar sig an saker, hur hon tänker, sätter mål och jobbar mot dessa med ett otroligt fokus. Hon delar även öppenhjärtligt med sig av sina reflektioner i motgång och i framgång. Om du behöver en spark i baken och lite tips och inspiration så kolla in Tinas blogg!




Jag och Tina träffades i somras och tränade Kettelbells och yoga. Det var superkul och väldigt lärorikt!

Flygande hälsningar /Nellie

3 kommentarer:

  1. Har börjat läsa Tinas blogg nu. Inspireras och försöker hitta min egen väg. Inte lätt precis, men skönt att läsa om andra som kämpar. Och lyckas!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Då ska jag ta och kika in på hennes blogg, inspiration är alltid bra :).
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Åh tack Nellie för det fina inlägget!!! Kram Tina!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie