måndag 16 september 2013

Måndag med power

Detta har varit en måndag med riktigt mycket power, en riktigt bra start på veckan. Detta har hänt:

  • Jag är veckans powerbabe hos B.A.B.Y
  • Jag har vunnit boken "Träna dig 10 år yngre" hos Malin
  • Stefan osteopaten hittade en del "skräp". Det betyder att vi nu kan börja behandla och förhoppningsvis ska jag få tillbaka kraften i axeln snart. Sen går vi på höften.
  • Träningsvärken i benen känns redan lite bättre
  • Passen på gymmet gick bra (trots träningsvärken)
  • Jag har haft ett inspirerande samtal ang. mitt jobb

Det pratas om att detta är veckan då hösten gör sitt intågande. Det är helt ok, jag är redo!

Underbart krispiga och goda äpplen från vårt äppelträd.

Flygande hälsningar /Nellie

3 kommentarer:

  1. Wihooo! Med den starten kan denna vecka bara inte gå fel!

    SvaraRadera
  2. Wihooo! Med den starten kan denna vecka bara inte gå fel!

    SvaraRadera
  3. Det lät ju som en riktigt bra måndag! Hoppas din tisdag varit bra också :). Kram Jennifer

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie