lördag 8 juni 2013

Bloggträff i Malmö

Det är verkligen skönt att börja dagen med yoga! Ännu bättre är det att sedan fortsätta med ett funktionellt "cirkelpass". Inte för att jag tränar så värst mycket själv på det passet, men jag hjälper andra maximera sin träning och upptäcka sin stora kapacitet och det är en fröjd! Nu är jag på väg med bussen till Malmö och har precis fått i mig ett litet  mellanmål, trots art vi ska äta lunch snart, bara för att hålla blodsockret i schack. Jag ska träffa ett gäng träningsglada tjejer, alla helt nya bekantskaper för mig, lite pirrigt är det allt, på ett bra sätt. :) Mer om detta senare....

Riktigt bra mellanmål, bravo Arla!

Gott, snabbt och bra energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie