fredag 14 juni 2013

Yoga yoga yoga

Från och med i morgon och en månad framöver kommer det bli mest yoga här inne. Min och Saras yogautmaning startar med målet är att träna yoga eller meditation varje dag under en månad. Vem hänger på? Jag kommer tipsa om de där yoga-apparna jag har svamlat om tidigare och självklart även "redovisa" hur det går för mig med utmaningen.

Jag vill tacker er som kom på yogaeventet tidigare idag! Vi hade en riktigt bra kväll och vi hoppas att ni också hade det. Bilder från eventet kommer i morgon...

Namasté
Flygande hälsningar /Nellie

3 kommentarer:

  1. Idag har jag träningsvärk.....! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul att eventet gick bra! Jag hänger inte på utmaningen med att yoga varje dag, men jag ska i alla fall försöka få till ett pass i veckan :).

    Ha ne fin helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie