tisdag 4 juni 2013

Everyday Yoga

Jajemen, nu är det spikat! Jag och Sara med bloggen lifeinshanghai bjuder in er, våra bloggläsare, till ett härligt yogaevent. Jag ser redan fram emot att träffa er och dela med mig av yogans underbara värld! Eventet går av stapeln torsdagen den 13/6 kl 17.30 på Studio S i Staffanstorp (där jag leder yogapass i vanliga fall). Under två timmar kommer vi prata om vad yoga är och utöva yoga tillsammans. Det är helt gratis och speciellt tillägnat er våra läsare, men ni får självklart bjuda med er vänner och bekanta som vill hänga med! Alla kan vara med, både ni som är helt nya på yoga och ni som redan är inbitna eller i alla fall har testat yoga tidigare. Vi skulle gärna vilja ha lite koll på hur många som kommer så anmäl dig (och dina följeslagare) genom att skicka ett meddelande till mig via kontaktformuläret (längre ner i högerspalten). Hoppas vi ses!



Hur går det med uppladdningen? Funderar du på hur det känns när du vaknar och vad du behöver just idag? Jag kan konstatera att jag varit trött och seg de senaste dagarna och jag har därför tagit det lite extra lugnt. Jag har även sett till att träna en kortare stund på kvällen, det gör att jag känner mig stark och det ger mig energi. Mitt ben med en rejäl lårkaka har jag fortfarande svårt att belasta normalt så jag har fokuserat på överkroppen. Det får nog bli ett kort pass i kväll också, men jag ska även se till att komma i säng i bättre tid. Bäst att sätta igång med en gång! :)

Flygande hälsningar /Nellie

3 kommentarer:

  1. Vilket roligt event! Jag bor för många mil bort tyvärr :-/
    Ja igår tänkte jag på vad jag behövde...
    Hoppas lårkakan släpper, så du kan träna på
    Igen... Är det inte bra att röra på sig när man fått en lårkaka? Ja inte fullt ut men lite...
    Ha en härlig dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder från mountainbike-turen!

    Tänk om jag bodde nära då hade jag självklart kommit, men att åka från Dalarna känns lite väl långt ;).

    Krya på dig gällande lårkakan! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Jag är väldigt sugen. Ska undersöka möjlighet med barnvakt och sånt. Återkommer!

    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie