lördag 15 juni 2013

Yoga dag 3

Lördag morgon innebär för mig att leda yogapass, så även denna lördag, så dagens yoga var liksom självskriven. När jag kom dit så fick jag reda på att det var två stycken som anmält att de skulle komma, men det kom bara fler och fler och till sist var vi hela åtta stycken. Så kul! Vi flödade tillsammans och öppnade upp våra axlar. Hur har det gått för er idag? Kom ihåg att allt räknas. Fem minuter avslappning eller meditation kan vi få till även de mest fullbokade dagar. :)

Jag provade ett par olika sekvenser på Yogobe igår. Några gillade jag mer än andra. Där finns en hel del att välja på så testa vet ja det är gratis den första månaden!

Påminnelse om yogautmaningen runt handleden

Nu har vi lämnat av lill-tjejen hos mormor och maken och jag är på väg norrut på fest hos Louise och Tobias. Ha en riktigt skön lördagkväll!

2 kommentarer:

  1. Det går bra ;) tredje dagen med 20 min yoga... ;) rätt så skönt faktiskt. Kram Cee

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie