lördag 8 juni 2013

Dagens Malmöutflykt

Det finns så många härliga människor i denna värld och jag träffar bara fler och fler... Sedan jag började  fundera mer på att byta bana och ägna mig åt något annat än hederligt kontorsarbete så har jag aktivt tagit kontakt med människor som är likasinnade på ett eller annat sätt, med hälsa och träning som den gemensamma nämnaren. Så mycket energi och inspiration det ger mig! Tack Suz för en utomordentligt bra fixad bloggträff och en riktigt grym goodie-bag. Mina favoriter är Bönchips från Öland (jag som inte ens gillar bönor men försöker lära mig) och Mellanmål från Holistic.

Härligt gäng på Kao's i Malmö

Efter träffen blev det en lång promenad (något längre än jag tänkt mig) till västra hamnen där jag mötte upp maken och lill-tjejen. Det blev en skön eftermiddag med mycket klättrande och vattenbus. Innan vi körde hem tog vi en tur på Green matmarknad, bara för att se om det fanns något kul vi missat förra gången vi var där, det fanns det. :) Det är verkligen en riktigt bra affär!

Gott med banan!

Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

  1. Men oj så mycket spännande du hittar på! Tur att vi ses i morgon så du får berätta. :)
    Kramis!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie