tisdag 11 juni 2013

Morgonyoga

Idag hade jag möjligheten att starta dagen med yoga i solen ute i trädgården. Så underbart skönt! Det blev ett pass på 30 min där framförallt bålens styrka utmanades. Poweryoga har verkligen allt!

Uppåtgående hund

Glödposition

Jag vill även passa på att påminna om yogaeventet som jag och Sara bjuder in till på torsdag. Det blir startskottet för vår yogautmaning Everyday yoga under 30 dagar. Kom och poweryoga med oss! Oavsett om du vill vara med på utmaningen eller ej så är du självklart välkommen att vara med på yogaeventet.  Vi kommer guida en nybörjarklass så alla kan vara med. Eftersom vi är två stycken så kommer ni dessutom att få extra mycket hjälp att hitta rätt i positionerna, det är perfekt för den helt oinvigde yogautövaren.


Flygande hälsningar /Nellie

9 kommentarer:

  1. Så härligt att få starta morgonen i trädgården...
    Lycka till med eventet

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilken grymt bra start på dagen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det låter helt klart som en underbar start på dagen. Jag har helt kommit ifrån yogan, jag borde verkligen ta upp den igen, jag vet ju att jag mår bra av den.

    Hoppas att det blir ett riktigt lyckat event! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder! Jag kan inte alls komma imorgon. Tråkigt men hoppas vi kan ses någon gång snart ändå. Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder! Duktig du är som får till det på morgonen...underbar tid att träna, men svårare att få till. Rent karaktärsmässigt menar jag....sängen är ju så skön på morgonen.....men kommer man bara upp är det underbart! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Var hålls yogapasset?

    Dvs i vilken lokal?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vi kommer vara på Studio S i Staffanstorp (Malmövägen 2).
      Mer info finns här:
      http://hippoflying.blogspot.co.uk/2013/06/everyday-yoga.html

      Skicka gärna ett meddelande till mig på 0732-190712 om du vill komma.
      MVH/Nellie

      Radera
  7. TACK för idag! Vilken tur att jag tog mig i kragen och kom, det var jättekul! Och jättejobbigt! :)
    Kramis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du kom! Hoppas det gjorde dig gott. Kram

      Radera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie