tisdag 25 juni 2013

Yoga och löpning

Trots att jag har semester har jag idag varit på jobbet, eller rättare sagt jag har haft en arbetsdag men utanför kontoret, typ en "kick-off" kan man säga. Det var riktigt bra och jag är glad att jag valde att åka dit. I morgon bitti ät det dags för Tabatapass, det blir en bra start på dagen.

Idag tipsar jag om en yoga-app för alla som vill kombinera yoga med löpning. Det är en av mina favoriter bland yoga-appar och den heter  Yoga for runners. Det är kanadensiska Tania som står bakom denna tillsammans med flera appar för yoga. Jag gjorde Post run sequence även om jag inte sprang precis innan men jag kände att jag behövde ge lite extra kärlek till höfterna efter helgens löpning. Idag blir det en kort meditation, klockan är nämligen redan lite för mycket....

Tromtö i eftermiddagssol
Flygande hälsningar /Nellie

2 kommentarer:

  1. Gud så skönt med semester. Snart är det min tur och då kanske vi kan få till ett löppass i Skrylle!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att "kick-off:en" blev lyckad!
    Alltid bra att få lite yogainspiration här hos dig :).
    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie